Hansa lizingas (Swedbank lizingas) smulkusis finansavimas -  paslauga

2005 m.  gruodžio mėnuo

Matrix UAB sudariusi sutartį su Swedbank lizingas UAB , ir davo klientams teikiame smulkiojo finansavimo paslaugą. Smulkusis finansavimas - tai puiki galimybė klientui, norinčiam greitai įsigyti pageidaujamą prekę, tačiau reikiamu momentu neturinčiam pakankamai lėšų.  

 Smulkusis finansavimas yra naudingas sprendimas pardavėjui, siekiančiam pritraukti kuo daugiau potencialių klientų bei norinčiam didinti pardavimus neįšaldant apyvartinių lėšų.

 SMULKIOJO  FINANSAVIMO  SCHEMA


hansa-lizingas-schema.jpg

 

1. UAB “Hansa lizingas” su Pardavėju pasirašo bendradarbiavimo sutartį; 
2. Pardavėjas supažindina Klientą su lizingo sąlygomis, priima reikiamus dokumentus, suveda duomenis į “PARTNER” programą ir, gavęs teigiamą sprendimą, “Hansa lizingo” vardu su Klientu pasirašo lizingo sutartį; 
3. Klientas sumoka Pardavėjui avansą ir sutarties mokestį (Pirmąją įmoką); 
4. Pardavėjas, Klientui pasirašius priėmimo-perdavimo aktą, perduoda jam turtą ir “Hansa lizingui” išrašo PVM sąskaitą faktūrą; 
5. “Hansa lizingas” sumoka Pardavėjui skirtumą tarp PVM sąskaitoje faktūroje nurodytos pardavimo sumos su PVM ir Kliento Pardavėjui sumokėtos Pirmosios įmokos. Apmokėjimas atliekamas per 3 d.d. nuo tinkamai paruoštų dokumentų pateikimo; 
6. Pagal pasirašytą lizingo sutartį Klientas kas mėnesį moka įmokas su palūkanomis į “Hansa lizingo” sąskaitą;

 PAGRINDINĖS FINANSAVIMO SĄLYGOS KLIENTUI*

        •         finansuojamo turto vertė - nuo 800 Lt iki 50’000 Lt 
•          avanso dydis: 
                      - fiziniams asmenims - nuo 0% 
                      - juridiniams asmenims - nuo 15%
•          sutarties mokestis: 
                      - fiziniams asmenims - nuo 25 Lt 
                      - juridiniams asmenims - nuo 200 Lt  
•          galimas sutarties laikotarpis - nuo 6 mėn. iki 48 mėn. 
•          palūkanų norma - nuo 5% iki 12%

 * finansavimo sąlygos gali būti derinamos individualiai, atsižvelgiant į situaciją

 FINANSUOJAMAS TURTAS

Naudojantis smulkiojo finansavimo paslauga gali būti finansuojama:  
•          baldai 
•          autoservisų įranga 
•          langai, durys, vartai
•          šildymo, šaldymo įranga
•          stelažai, sandėliavimo įranga
•          medicininė ir kosmetologinė įranga
•          prekybinė, barų ir restoranų įranga
•          žemės ūkio, miško, žvejybos įranga
•          kompiuterinė ir kita organizacinė įranga
•          kranai, traktoriai, keltuvai, motoroleriai, keturciklai
•          profesionalios paskirties audio-video, buitinė įranga
•          kita įranga ir technika.

 Nefinansuojama:

        •          prabangos prekės (pvz.: antikvariniai daiktai, papuošalai, kt.)
•          statybinės medžiagos (pvz.: skiediniai, glaistai, plytos, kt.)
•          įvairios paslaugos, darbai (pvz.: apdailos / remonto darbai, kt)

 BENDRADARBIAVIMO SUTARČIŲ TIPAI

Su UAB “Hansa Lizingas” atsakomybe: 
•          sprendimą dėl finansavimo priima UAB “Hansa Lizingas”
•          UAB “Hansa Lizingas” prisiima atsakomybę dėl kliento vėlavimo mokėti
•          fiziniai asmenys pateikia visus reikiamus dokumentus
•          juridiniai asmenys pateikia visus reikiamus įmonės dokumentus
•          sprendimas dėl fizinių asmenų finansavimo priimamas per 5 - 10 min.
•          sprendimas dėl juridinių asmenų finansavimo priimamas per 1 - 24 val.

 Su Pardavėjo, t.y. Matrix UAB atsakomybe:
•          sprendimą dėl finansavimo priima Pardavėjas , šiuo atveju Matrix UAB
•          sutartis finansuojama UAB Hansa Lizingas nustatytomis sąlygomis
•          klientui vėluojant mokėti virš 30d. - daromas regresas
•          fiziniams asmenims nėra jokių reikalavimų, pasirašomas tik susitarimas dėl asmens duomenų tvarkymo
•          juridiniai asmenys pildo tik paraišką
•          sprendimas dėl sutarties finansavimo priimamas per 1 min.

 REIKIAMI DOKUMENTAI BENDRADARBIAVIMO SUTARČIAI SUDARYTI
Bendradarbiavimo sutarčiai paruošti reikalinga:
•          užpildyta paraiška (UAB “Hansa lizingas” forma*);
•          paskutinio finansinio laikotarpio finansinės ataskaitos kopija;

 Dokumentai, bendradarbiavimo sutarties pasirašymui:
•          įmonės registracijos pažymėjimo kopija;
•          įstatų (nuostatų) ir jų pakeitimų kopijos;
•          įmonės steigimo sutarties (akto) kopija (jei yra);
•          įmonės vadovo paskyrimo dokumento (VAS sprendimo) kopija;
•          vadovo (savininko) paso ar asmens tapatybės kortelės kopija;

NAUDA PARTNERIUI

        •         didėja potencialių klientų skaičius
•         didėja klientų lojalumas
•         didėja pardavimai ir pelnas
•         greitai apmokamos sąskaitos,  neįšaldomos lėšos , nenutrūkstami pinigų srautai
•         patrauklios bei lanksčios finansavimo sąlygos
•         greitas sprendimų priėmimas
•         patikimas finansavimo partneris
•         abipusiai naudinga partnerystė

 Dėl konkretesnių salygų kreiptis info@matrix.lt .

Copyright MATRIX, UAB 2005-2009

Navigacija: | Apie|Naujienos|Produktai|Kainos|Sprendimai|Patarimai|Registracija|Aptarnavimas|Darbas|Kontaktai|Titulinis psl.|