UAB MATRIX - registruotiems klientams - gedimų registravimas, forumas, eparduotuvė

Gedimų, aptarnavimo iškvietimų registravimas (garantinių arba ne):
- telefonu jei įranga taisoma vietoje pas klientą, šiuo atveju jūs gaunate iš serviso vadybininko Remonto Numerį, o technikas suderintu laiku atvyksta pas jus į vietą su Priemimo Remonui lapuku;
- vietoje pas mus salonuose atnešę sugedusią prekę, šiuo atveju jūs gaunate Priėmimo Remontui aktą su Remonto Numeriu. Dėl stovio jūs laukiate kelių dienų eigoje skambučio iš mūsų serviso vadybininko arba skambinate patys 2-3 dienų eigoje, arba laukiate atsakymo e-paštu;
- internetu svetainėje http://www.remont.lt. Čia jūs matote per internetą savo Remonto eigą, įvedę jums priskirtą Nr.;
- internetu svetainėje http://www.datarescuegroup.com užregistravę duomenų laikmenos gedimą, matote jo stovį "online" (tam pradžiai reikia užsiregistruoti forume);
- internetu svetainėje http://www.opensoft.lt galite pirkti programinę įrangą, diskutuoti forume programų klausimais, gauti palaikymą.

Forumai
Klientas gali aptarti savo problemas ar pateikti pasiūlymus mūsų diskusijų forumuose:
- Lietuvių kalba: http://www.matrix.lt/lt/forum/index.php
- Anglų kalba: http://www.datarescuegroup.com/forum/index.php

Kodėl gerai yra registruotis ir kas yra užsiregistravęs klientas?

Nusipirkę kompiuterį ar kitą kompiuterinę įrangą, Jūs galite užsiregistruoti elektroniniu paštu support@matrix.lt. Registravimo forma kuriama, na o dabar registruodamės mailu, galite atsiusti savo vardą/pavardę arba įmonės pavadinimą, adresą, kada ir kokį mūsų produktą pirkote, savo pageidavimus ir atsiliepimus apie mūsų darbą - ir jūs būsite įtrauktas į mūsų registruotų klientų sąrašą. Jums bus suteiktas geresnis aptarnavimas ir konsultacijos, pasiūlytos spec. kainos, dalyvausite mūsų akcijose ir loterijose.

Ką gauna registruotas klientas?
Visų pirma mes geriau žinome kokią techniką, programinę įrangą naudoja tas klientas ir atsiradus problemai ją galima žymiai greičiau ir efektyviau išspręsti. Šiuo atveju mes galime pateikti klientui programinės įrangos atnaujinimus (tai , kurią jis naudoja), suderintas tvarkykles, patarimus kaip naudoti tarpusavyje susijusias aparatūrines ir programines komponentes. Ateityje planuojame tokiems klientams teikti aktyvų gedimų šalinimą (kai klientas skambina, o mes jau turime "online" jam sprendimą). Tai leidžia dirbti su mūsų įsigyta įranga efektyviau ir didesnį laiko tarpą.

Antras dalykas kurį gauna registruotas klientas, tai atėjus laikui jo įrangai atnaujinti arba modernizuoti, arba norint pajungti naują įrangą (naują skenerį, spausdintuvą, foto-video kamerą ir kt.) mes jau žinome ką pasiūlyti, kad efektyviausiai ir su mažiausiom sąnaudom klientui tą atlikti. Klientas laimi laiko.

Trečias dalykas, tolimesniems pirkimams tokiems klientams taikomos nuolaidos, jis gauna savo įrangai suderinamus specialius pasiūlymus, turi galimybe nusipirkti jį dominančią įrangą pigiau (kai būna ribotas kiekis), dalyvauja akcijose, kur galima laimėti prizus. Čia klientas laimi finansiškai.

Copyright MATRIX, UAB 2007

Navigacija: | Apie|Naujienos|Produktai|Kainos|Sprendimai|Patarimai|Registracija|Aptarnavimas|Darbas|Kontaktai|Titulinis psl.|