MATRIX UAB paslaugos - kompiuterių, IT technikos, biuro technikos, tinklų aptarnavimas ir remontas, taisymas
Duomenų atstatymas visą parą - duomenų atkūrimo, atstatymo paslaugos - vienintelėje Lietuvoje nuosavoje laboratorijoje su švariu kambariuE-pašto serveriai (email serveriai), grupinio darbo serveriai - diegimas, priežiūra
Ugniasienės (firewalls), LAN tinklo apsauga - diegimas, konsultavimas, priežiūra
IT infrastruktūros valdymo sistemos - ką rinktis?
Taisymo darbų registravimas ir stovio sekimas internete
Kompiuterių ir IT technikos aptarnavimo sutartis (pavyzdys)
Remontas - atliekamas beveik visos kompiuterinės ir biuro technikos remontas, naujinimas, modernizavimas, taisymas
Toneriai, kasetės, tonerių ir kasečių pildymas
SPAUSDINIMAS iki A3 spalvotai, brošiūros, CD/DVD diskelių įrašymas
Įrangos nuomos paslaugos:
- Kopijavimo aparatų, faksų, spausdintuvų nuoma ;
- Projektorių, ekranų, hifi aparatūros nuoma ;
Akcijos: Klientams pasirašiusiems ne mažiau kaip metinę aptarnavimo sutartį, mes pateiksime saugią tarnybinę tinklo aptarnavimo stotį (serveris + routeris) NEMOKAMAI visu sutarties galiojimo metu. Perkantiems SERVERĮ, dovanojame legalią antivirusinę programą, su neribotu bazės atnaujinimo laikotarpiu!
Defektiniai aktai
Išrašome
defektinius aktus (įmonėms, mokykloms), senos kompiuterinės ir
orgtechnikos nurašymo aktus, nustatome gedimą, nustatome
įrangos, kompiuterių, nešiojamų kompiuterių, kopijavimo aparatų
likutinę vertę, reikalingas dalis remontui, jų kainas. Jei reikia
atvažiuojame į vietą.
Kompiuterinių tinklų aptarnavimas pagal sutartis arba pagal iškvietimus
Naujiena! Galite nusipirkti išankstinio apnarnavimo paketą tam tikram laikui arba tam tikram skaičiui iškvietimų. Pvz. 6- iškvietimų paketas kainuoja 350Lt+ PVM, atvykimas per valandą.
Matrix UAB taiko
kelis IT ir skaičiavimo technikos, išorinių įrenginių (pvz.
faxų, kopijuoklių) aptarnavimo būdus savo klienatams:
- be sutarties (darbo dienomis) Service0
- su sutartimi (standartinis aptarnavimas darbo dienomis) Service1 planas
- su sutartimi (pagerintas aptarnavimas, darbo ir po darbo, bei švenčių dienomis) Service+ planas
(kompiuterių ir IT technikos aptarnavimo sutarties pavyzdys)
Kuo skiriasi šie aptarnavimo planai?
Matrix Service0 - darbai atliekami gavus
kliento iškvietimą. Remontas atliekamas serviso centre, pas
klientą neatliekama preventyvi duomenų priežiūra ir saugojimas.
Matrix Service1 - tai įvairios technikos
(kompiuterių ir biuro, garso/vaizdo) aptarnavimas ir priežiūra pas
klientą vietoje, sąnaudinių medžiagų pristatymas, smukūs darbai
atliekami pas klientą, kitas remontas mūsų techniniame centre, darbo
metu. Atliekama preventyvi duomenų priežiūra ir saugojimas,
iškvietimo reagavimo laikas max 12-24 valandos). Šis
planas geriausiai tinka atliekant planinius firmos priežiūros darbus.
Matrix Service+
- tai pagerintas kompiuterių remontas ir konsultacijos, taip pat po
darbo ir poilsio dienomis, pas klientą vietoje, prižiūrint klientui,
pagerintas iškvietimo reagavimo laikas (max 1-2 valandos).
Šis planas taikomas klientams, kurie dirba nepertraukiamo ciklo
režimu, kuriems prastovos brangiai kainuoja.
Matrix Service+ su duomenų saugojimu -
Galimas aptarnavimas su kliento duomenų periodinių išsaugojimu
mūsų nutolusiuose serveriuose. Taip užtikrinama duomenų apsauga esant
fiziniams įrangos pažeidimams kliento papalpose. Šiuo atveju
mokamas papildomas mokestis, kuris priklauso nuo saugojamo duomenų
kiekio.
Klientai pasirašę metines aptarnavimo Sutartis gauna papildomų
paslaugų paketą nemokamai, kurios šiaip kainuotu: saugi
tarnybinė stotis - maršrutizatorius NEMOKAMAI
sutarties galiojimo metu, preventyvus kliento duomenų saugojimas (nuo
kaupiklių gedimų, virusų, darbuotojų aplaidumo, tyčinio
ištrynimo), pastovus automatinis duomenų archyvavimas į saugią
tarnybinę stotį.
Kokie privalumai ir papildymai Matrix Service+ plane, lyginant su įprastiniu UAB Matrix aptarnavimu ir remontu:
Meistras atvažiuoja į vietą pas klientą ir sprendžia problemą vietoje;
Atliekami visi įprastiniai kompiuterių remonto darbai, tiekiamos
eksploatacinės medžiagos, smulkūs gedimai ir programinės įrangos darbai;
Darbai atliekami po darbo, poilsio dienomis, klientas pasirenka skubų arba neskubų meistro atvažiavimą;
Galimas skubus įvairių sudėtingesnių gedimų šalinimas;
Klientas garantuotas dėl jam svarbių duomenų konfidencialumo;
Darbai atliekami Vilniaus ir Klaipėdos ir Palangos miestų ribose.
Kritinių ir ypač svarbių serverių aptarnavimas
Siūlome savo klientams kritinių serverių (mission critical servers),
kurie dirbą visą parą, garantijos ir aptarnavimo išplėtimą iki
aptarnavimo visą parą, taip pat gedimo šalinimas ir reagavimo
laiko pagerinimas iki 4 valandų, nes standartiškai gedimo
šalinimas vykdomas vidutiniškai nuo vienos darbo dienos
iki kelių darbo dienų, jei klientas nėra pasirašęs
išplėstinio aptarnavimo sutarties. Manome tai aktualu interneto
svetainių tiekėjams, interneto portalams, firmoms kuriose buhalterinė
apskaita surišta su web svetainėmis ir kur duomenys skaitomi
arba suvedinėjami visą parą.
Serverio garantinio serviso praplėtimas, galimi tokie variantai:
1 variantas: 4 val. reakcijos laikas serverio į gedimą
„Onsite“, t.y. naudojimo vietoje ne darbo dienomis, 24
val., mokestis 10% nuo serverio vertės.
2 variantas: 4 val. serverio gedimo remonto/taisymo laikas po reakcijos
laiko „Onsite“, t.y. naudojimo vietoje ne darbo dienomis,
24 val., mokestis 20% nuo serverio vertės.
Jei derinti abu šiuos variantus, tai gaunasi 4 val. reakcija į
praneštą gedimą, dar per 4 val. sugedęs ar kitas serveris turi
vėl veikti - tam bus laikomos reikalingos kritinės dalys.
Pasirašius išplėstinę serverio aptarnavimo sutartį kritiniams serveriams, imamas metinis mokestis nuo 10% iki 20% nuo serverio vertės, priklausomai nuo aptarnavimo plano. Šiuo atveju mes laikome visus kritinius serverio komponentus savo sandėlyje, ir esant gedimui aparatūrinį gedimą šaliname per 4 valandas arbą per kitą serverio aptarnavimo sutartyje numatytą laikotarpį visą parą.
Darbų įkainiai
Darbų įkainiai, darbo valandomis 9.00-19.00, darbo dienomis:
Iškvietimas - 0lt (pasirašius aptarnavimo sutartį);
Iškvietimas - 20lt + PVM (be sutarties);
Valandos darbo kaina - 70lt+pvm(18%); sekančioms valandoms kaina mažėja.
Pusės dienos kompiuterių inžinieriaus kaina 200lt+pvm;
Visą dieną pas klientą dirbančio kompiuterių inžinieriaus kaina 400lt+pvm.
Visą dieną dirbančio duomenų atkūrimo inžinieriaus kaina 500lt+pvm.
Pasirašiusiems aptarnavimo sutartį - per mėnesį klientas moka tokį abonentą:
už kiekvieną aptarnaujamą kompiuterį, nešiojamąjį kompiuterį mokate tik 50lt be PVM;
už kiekvieną aptarnaujamą serverį (tarnybinę stotį) mokate tik 100lt be PVM;
už spausdintuvą - 40lt+pvm / per mėn.
už fakso aparato aptarnavimą- 40lt+pvm / per mėn.
už kopijavimo aparatą - 100lt+pvm / per mėn.
Galimas ir kitos įrangos aptarnavimas, pvz. garso ir vaizdo technikos, apšvietimo ir pan. Kainos pagal darbų sąnaudas.
Darbų įkainiai, po darbo (18.00-8.00), nedarbo ir poilsio dienomis (aptarnaujant be sutarties):
Iškvietimas - 40lt;
Valandos darbo kaina - 100lt + PVM;
Už miesto ribų - papildomai 1.5Lt/km .
Remonto ir serviso paslaugos, kurias atlieka MATRIX UAB:
PROGRAMINIAI DARBAI
kompiuterinės technikos darbingumo atstatymą ir išvalymą nuo kompiuterinių virusų;
virusų paieška tinkluose ir jų šalinimas (avast!, AVG , Avira , ir kitomis programomis);
legalios kliento programinės įrangos instaliavimą ir optimalų sukonfigūravimą (Ubuntu linux, OpenSuse, Fedora, CentOS, Windows XP/Vista, Windows Servers šeima);
kompiuterio optimizavimas darbui su grafinėmis programomis;
kompiuterių sujungimas į tinklą, tinklinės tarnybinės stoties (Linux Clarkconnect, ClearOS, Endian, Untangle, Windows NT4.0/XP/Win7/Windows8, Windows 2000/2003/2008/2013 server) instaliavimas;
grupinio darbo tinkle, crm sprendimų serverių diegimas ir priežiūra (pvz. Clarkconnect arba kitų Linux OS pagrindu);
kompiuterių tinklo pajungimas prie interneto per DSL modemus ir pan. darbai;
kompiuterių tinklo apsaugos nuo įsilaužimų konfigūravimas ( firewall/ugniasienės, Barracuda Networks, Fortinet, ir tt );
tarnybinės stoties automatinio duomenų archyvavimo ir rezervinio
kopijavimo sutvarkymas, apsauga nuo duomenų praradimo sugedus kietam
diskui;
web serverio ant Linux tarnybinės stoties instaliavimas, domeno
užregistravimas, pašto serverio konfigūravimas (Clarkconnect/ClearOS,
Fedora, CentOS);
pašto serverio instaliavimas ir konfigūravimas (Microsoft
Exchange 2000, Linux POP/IMAP/SMTP įvairūs pašto serveriai),
antivirusinių programų konfigūravimas darbui su pašto
serveriais, automatinis antivirusinių programų atnaujinimas per tinklą
iš centrinio serverio;
pašto programų suderinimas darbui tinkle su pašto
serveriais (Mcirosoft Outlook 2000/XP/2003/2007/2010/2013, The Bat, ThunderBird,
ir kitų);
pašto automatinį rezervinį kopijavimą ir laikymą centriniame serveryje;
tinklo vartotojų konfigūravimą darbui tinkle, teisių priskyrimą (Windows 2000/2003/2008 server, Linux);
DARBŲ KOKYBĖ
MATRIX garantuoja aukštą aptarnavimo darbų kokybę. Paslaugos teikiamos, taikant mūsų vidinę kokybės ir užsakymų priėmimo valdymo ir apskaitos sistemą. Priklausomai nuo buvusio gedimo, darbams suteikiama 2-8 savaičių garantija, taip mūsų klientai įsitikina mūsų atliekamų darbų kokybe.
Atskirais
atvejais, net nesant specialios garantijos sutarties, remontas gali
būti atliktas kliento patalpose (Vilniaus apskrityje).
Dėl visų serviso ir remonto darbų kreipkitės e-mail'u service@matrix.lt (aparatūros remontas) arba support@matrix.lt (programinės įrangos, palaikymo klausimai).
Visas eksploatacines medžiagas atvežame. Užsakyti galima e-mailu sales@matrix.lt. Klientams, kurie sudarė aptarnavimo sutartis ir visas kitas detales paimame ir atvežame nemokamai, garantiją atliekame kliento patalpose (onsite) Vilniaus mieste.
Firmos arba bendrijos, kurias domina pastovus kompiuterių ir jų tinklų aptarnavimas gali pasirašyti Aptarnavimo Sutartį, jos projektas padėtas čia... [ADOBE Acrobat PDF formate]. Stambioms firmoms taikomi individualūs aptarnavimo įkainiai, ir individualus priėjimas. Galimas abonentinis apmokėjimas (fiksuotas mokestis) arba valandiniai įkainiai kiekvieną iškvietimą ir pagal remonto darbų aktus.
Jei norite sužinoti apie aptarnavimo paslaugas, sugedo įrenginys, garantinis ar negarantinis rašykite service@matrix.lt ir mes sutaisysime jūsų įrenginį.
Detalių ir prekių kainas žiūrėkite http://www.deze.lt, arba http://www.mazakaina.lt, arba klausti sales@matrix.lt , arba skambinti .
Copyright MATRIX, UAB 2007-2015