UAB MATRIX - klientui parduotų prekių, sprendimų palaikymas ir konsultavimas, patarimai kaip naudoti kompiuterį
- Kompiuteris stacionarus (stalinis) - kaip rinktis, naudoti
- Nešiojamas kompiuteris (notebookas) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio korpusas, maitinimo šaltinis - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio centrinis procesorius (cpu) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio garso plokštė, kolonėlės - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio kietas diskas (hdd) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio elektros maitinimo šaltinis (psu) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio ekranas (lcd, crt, plazma, led) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio optinis cd, dvd, bluray įrenginys - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio operatyvinė atmintis (ram) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio spausdintuvas - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio vaizdo plokštė (vga) - kaip rinktis, naudoti
Techniniai klausimai - savo klausimus siųskite epaštu support@matrix.lt . Mūsų sistemos moderatoriai pasistengs kuo greičiau atsakyti į jums rūpimus techninius ir kitus klausimus.
Garantinis aptarnavimas iš EU (Europos sąjungos) pirktoms prekėms
Pagal EU aktus, Lietuvoje pilnai galioja garantija
bet kurioje EU šalyje pirktai prekei, nors kai kurie
servisai tvirtina kitaip ir klaidina klientus. Jei gamintojas turi
nepriklausomą nuo prekybos servisą tai prekė pateikiama tokiam
servisui, jei gamintojas smulkesnis, prekė pateikiama parduotuvei
iš kur pirkta, arba siunčiama tiesiai gamintojui, nors jis ir
randasi kitoje EU šalyje. Beje realiai vykstanti Lietuvoje
praktika tokia, kad smulkius gedimus tvarko "garantiniai" servisai, o
rimtesnius gedimus, kur reikalinga kvalifikacija, jie jau
patys tik persiunčia toliau į EU šalis Lenkiją, Čekiją,
Vokietiją, Prancūziją, ir tos pačios garantinės prekės
suremontuojamos. Pvz. ASUS tabletai visi persiunčiami į
Čekiją, SONY įranga į Lenkiją arba Prancūziją, ir tt. Mūsų "garantiniai
servisai" daugumoje atveju yra tik kaip tarpiniai persiuntimo punktai .
Tai lemia mažas Lietuvos rimkos dydis, bei mažesnė kvalifikacija,
įrangos neturėjimas, bei kiti veiksniai, ribojantys šios rinkos
dalies liberalizavimą, nes dažniausiai "garantinis servisas" būna
susietas su kokia nors stambia prekybos įmone. Mūsų nuomone,
galėtu garantines prekes priimti bet kuris servisas, kuris realiai jas
pataiso, o gamintojas tiesiog turėtų apmokėti už darbus, nemokamai
suteikdamas dalis. Šiek keista kad kai kurie "garantiniai
servisai" nenori priimti iš kitų EU šalių pirktas prekes,
nors gamintojai apmoka už tokį remontą. Matomai norisi kad klientas
sumokėtų dar daugiau kaip už negarantinį remontą.
Duomenų atkūrimas - daug informacijos apie duomenų saugojimą, naudojimą ir atkūrimo paslaugas yra puslapyje www.duomenys.lt arba www.duomenys.com. Yra įdėta patarimų kaip patiems kai kuriuos paprastus dalykus atlikti. Jei siučiate mums arba atnešate patys savo laikmeną duomenų atkūrimui, galite prieš einant užpildyti šią anketą ...>>>. Vėlgi, jei kas nors nori nemokamai išspręsti savo problemą su duomenimis, gali rašyti forume, moderatoriai pasistengs ką nors patarti.
Garantinės prekes, garantinis aptarnavimas -
jas reiktu atnešti ir užregistruoti bet kuriame mūsų filiale.
Jei po prekės pirkimo praėjo ne daugiau kaip vienas mėnuo,
prašykite salone kad prekę keistų iš karto,
jei po pirkimo praėjo daugiau kaip 1 mėnuo, prekes pagal galimybę
keičiame irgi iš karto, arba stengiamės pakeisti maždaug per 4-5 dienas po
pridavimo, jei prekė brangi, nesusideda iš dalių. Kai kurių
prekių garantinio taisymo trukmė priklauso nuo gamintojų politikos.
Atsiimant prekę visada kartu su mūsų firmos vadybininku patikrinkite ar
viskas veikia, vietoje pas mus. Visada galima pasikeisti garantinę
prekę su primokėjimu ar be jo savo prekę į kitą jei pageidaujate, nes
kartais gamintojai neturi senų prekių į ką keisti, todėl greičiau būtų
keisti į naujesnio modelio prekę su primokėjimu.
Aktuali tema: kiek blogų pikselių ar taškų gali būti naujame, t.y. garantiniame skystųjų kristalų lcd ekrane? Plačiau ...>>>
Negarantinės prekes - jas tvarkome paprastai per 2-3 dienas po priėmimo. Pasistenkite nepamesti Priėmimo Remontui Akto arba žinoti jo Nr. kai skambinate. Jei Jūs paliekate neveikiančią ir nesutvarkomą negarantinę prekę mums ant detalių , mes neimame mokesčio už gedimo diagnozę ir apžiūrą. Kai priduodate negarantinę prekę, būtų gerai iš anksto žinoti, kiek jūs skiriate pinigų taisymui.
Darbams duodame garantiją - jei ne vėliau kaip po 2 savaičių atsiranda toks pats gedimas kaip ir pirminis - taisome nemokamai.
Garantijos pratęsimas ir praplėtimai, aptarnavimo laiko pagerinimas
Kai kurie gamintojai duoda garantijos termino pratęsimą arba reagavimo
laikotarpio sutrumpinimą (ypač serveriams). Labiausiai šią
paslaugą yra išdirbę HP, IBM, Acer. Matrix UAB klientams
labai rekomenduojame HP garantijos išplėtimą (HP care pack), ypač nešiojamųjų kompiuterių srityje,
nes jis nebrangus, tačiau paskui sutaupo labai daug laiko, nervų ir
pinigų. O vidutinė kaina tik apie 200lt. Taip pat HP aptarnavimo
paketas yra labai naudingas printeriams, serveriams ir tt. Geriausia jį
pirkti labiausiai jums kritiškai technikai, kuri turi pastoviai
veikti.
Mes savo klientams siūlome
tokius garantijos išplėtimo variantus:
1. Nešiojamojo kompiuterio garantinio laiko sutrumpinimas:
1.1 Toshiba nešiojamieji kompiuteriai: Informuojame, kad
pirkdami Toshiba Satellite kompiuterius su 1 metų garantija galite
iš karto nemokamai gauti garantijos išplėtimą iki 2 metų,
tereikia išsirinkti atitinkamą komplektą. Jei tokio komplekto
nerandate, kreipkitės į pardavimų vadybininką. Primename kad dauguma
Toshiba modelių su dviejų metų garantija.
1.2. Barebone (rinkti) nešiojami kompiuteriai - jei pirkimo metu
arba ne vėliau kaip po mėn. po pirkimo primokate 20% nešiojamojo
kompiuterio vertės, garantuojame sugędusių dalių keitimą ne vėliau kaip
per 24val. po gedimo užregistravimo arba paskolinam darbui
analogišką nešiojamąjį kompiuterį, kol taisomas jūsų
įsigytas. Šiuo atveju nemokamai perkeliame jūsų duomenis pirmyn
ir atgal kai grįžta sutaisytas originalus nešiojamas kompiuteris
(laptopas).
2. Asmeninio-darbinio kompiuterio garantinio laiko
sutrumpinimas: jei pirkimo metu arba ne vėliau kaip po mėn. po pirkimo
primokate 15% kompiuterio vertės (kainos), garantuojame sugędusių dalių
keitimą ne vėliau kaip per 24val. po gedimo užregistravimo. Tai manome
aktualu žmonėms kurie dirba su kompiuteriu visą laiką.
3. Serverio garantinio serviso praplėtimas, galimi tokie variantai:
1 variantas: 4 val. reakcijos laikas serverio į gedimą
„Onsite“, t.y. naudojimo vietoje ne darbo dienomis, 24
val., mokestis 10% nuo serverio vertės.
2 variantas: 4 val. serverio gedimo remonto/taisymo laikas po reakcijos
laiko „Onsite“, t.y. naudojimo vietoje ne darbo dienomis,
24 val., mokestis 20% nuo serverio vertės.
Jei derinti abu šiuos variantus, tai gaunasi 4 val. reakcija į
praneštą gedimą, dar per 4 val. sugedęs ar kitas serveris turi
vėl veikti - tam bus laikomos reikalingos kritinės dalys, iš
viso ne daugiau kaip per 8 valandas kritinis serveris vėl veiks.
4. Spausdintuvo , kopijuoklio garantinio laiko sutrumpinimas: jei pirkimo metu arba ne vėliau kaip po mėnesio po pirkimo primokate 15% spausdintuvo vertės, garantuojame sugędusių dalių keitimą ne vėliau kaip per 24val. po gedimo užregistravimo arba pakeitimą į naują analogišką spausdintuvą ar daugiafunkcinį įrenginį, kopijavimo aparatą. Tai manome aktualu žmonėms kurie spausdina, kopijuoja nepertraukimu režimu visą laiką.
Garantinio aptarnavimo trukmės prailginimas
Pratęstas garantinis aptarnavimas turi tokias kainas:
7 procentai nuo gaminio, įrenginio pardavimo kainos - papildomai 1 metai garantijos.
10 procentų nuo gaminio, įrenginio pardavimo kainos - papildomai 2 metai garantijos.
15 procentų nuo gaminio, įrenginio pardavimo kainos - papildomai 3 metai garantijos.
DUK'ai apie produktus dažniausiai būna sudėti prie konkrečių produktų aprašymo (produktų skiltyje).
Detalių kainos yra http://www.deze.lt arba http://www.mazakaina.lt svetainėse.
Dėl pirkimo rašykite sales@matrix.lt .
Jei turite klausimų dėl palaikymo, domina konsultacijos, rašykite mailu: support@matrix.lt.
Jei norite sužinoti serviso darbų kainas, domina servisinė aptarnavimo sutartis, rašykite service@matrix.lt , arba
skambinkite nurodytais kontaktais.