flag-english.gif

UAB MATRIX - klientui parduotų prekių, sprendimų palaikymas ir konsultavimas, patarimai kaip naudoti kompiuterį

- Kompiuteris stacionarus (stalinis) - kaip rinktis, naudoti
- Nešiojamas kompiuteris (notebookas) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio korpusas, maitinimo šaltinis - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio centrinis procesorius (cpu) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio garso plokštė, kolonėlės  - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio kietas diskas (hdd)  - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio elektros maitinimo šaltinis (psu) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio ekranas (lcd, crt, plazma, led) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio optinis cd, dvd, bluray įrenginys - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio operatyvinė atmintis  (ram) - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio spausdintuvas - kaip rinktis, naudoti
- Kompiuterio vaizdo plokštė (vga) - kaip rinktis, naudoti

Techniniai klausimai - savo klausimus siųskite epaštu support@matrix.lt . Mūsų sistemos moderatoriai pasistengs kuo greičiau atsakyti į jums rūpimus techninius ir kitus klausimus. 

Garantinis aptarnavimas iš EU (Europos sąjungos)  pirktoms prekėms

Pagal EU aktus, Lietuvoje pilnai  galioja garantija bet kurioje  EU šalyje pirktai prekei, nors kai kurie servisai tvirtina kitaip ir klaidina klientus. Jei gamintojas turi nepriklausomą nuo prekybos servisą tai prekė pateikiama  tokiam servisui, jei gamintojas smulkesnis, prekė pateikiama parduotuvei iš kur pirkta, arba siunčiama tiesiai gamintojui, nors jis ir randasi kitoje EU šalyje.  Beje realiai vykstanti Lietuvoje praktika tokia, kad smulkius gedimus tvarko "garantiniai" servisai, o rimtesnius gedimus, kur reikalinga kvalifikacija,  jie jau patys tik persiunčia toliau į EU šalis Lenkiją, Čekiją, Vokietiją, Prancūziją,  ir tos pačios garantinės prekės suremontuojamos.  Pvz. ASUS tabletai  visi persiunčiami į Čekiją, SONY įranga į Lenkiją arba Prancūziją, ir tt. Mūsų "garantiniai servisai" daugumoje atveju yra tik kaip tarpiniai persiuntimo punktai .  Tai lemia mažas Lietuvos rimkos dydis, bei mažesnė kvalifikacija, įrangos neturėjimas, bei kiti veiksniai, ribojantys šios rinkos dalies liberalizavimą, nes dažniausiai "garantinis servisas" būna susietas su kokia nors stambia prekybos  įmone. Mūsų nuomone, galėtu garantines prekes priimti bet kuris servisas, kuris realiai jas pataiso, o gamintojas tiesiog turėtų apmokėti už darbus, nemokamai suteikdamas dalis.  Šiek keista kad kai kurie "garantiniai servisai" nenori priimti iš kitų EU šalių pirktas prekes, nors gamintojai apmoka už tokį remontą. Matomai norisi kad klientas sumokėtų dar daugiau kaip už negarantinį remontą.

Duomenų atkūrimas - daug informacijos apie duomenų saugojimą, naudojimą ir atkūrimo paslaugas yra puslapyje www.duomenys.lt arba www.duomenys.com. Yra įdėta patarimų kaip patiems kai kuriuos paprastus dalykus atlikti. Jei siučiate mums arba atnešate patys savo laikmeną duomenų atkūrimui, galite prieš einant užpildyti šią anketą ...>>>. Vėlgi, jei kas nors nori nemokamai išspręsti savo problemą su duomenimis, gali rašyti forume, moderatoriai pasistengs ką nors patarti.

Garantinės prekes, garantinis aptarnavimas - jas reiktu atnešti ir užregistruoti bet kuriame mūsų filiale. Jei po prekės pirkimo praėjo ne daugiau kaip vienas mėnuo, prašykite salone kad prekę keistų iš karto, jei po pirkimo praėjo daugiau kaip 1 mėnuo, prekes pagal galimybę keičiame irgi iš karto, arba stengiamės pakeisti maždaug per 4-5 dienas po pridavimo, jei prekė brangi, nesusideda iš dalių. Kai kurių prekių garantinio taisymo trukmė priklauso nuo gamintojų politikos. Atsiimant prekę visada kartu su mūsų firmos vadybininku patikrinkite ar viskas veikia, vietoje pas mus. Visada galima pasikeisti garantinę prekę su primokėjimu ar be jo savo prekę į kitą jei pageidaujate, nes kartais gamintojai neturi senų prekių į ką keisti, todėl greičiau būtų keisti į naujesnio modelio prekę su primokėjimu.
Aktuali tema: kiek blogų pikselių ar taškų gali būti naujame, t.y. garantiniame skystųjų kristalų lcd ekrane? Plačiau ...>>>

Negarantinės prekes - jas tvarkome paprastai per 2-3 dienas po priėmimo. Pasistenkite nepamesti Priėmimo Remontui Akto arba žinoti jo Nr. kai skambinate. Jei Jūs paliekate neveikiančią ir nesutvarkomą negarantinę prekę mums ant detalių , mes neimame mokesčio už gedimo diagnozę ir apžiūrą. Kai priduodate negarantinę prekę, būtų gerai iš anksto žinoti, kiek jūs skiriate pinigų taisymui.

Darbams duodame garantiją - jei ne vėliau kaip po 2 savaičių atsiranda toks pats gedimas kaip ir pirminis - taisome nemokamai.

Garantijos pratęsimas ir praplėtimai, aptarnavimo laiko pagerinimas

Kai kurie gamintojai duoda garantijos termino pratęsimą arba reagavimo laikotarpio sutrumpinimą (ypač serveriams). Labiausiai šią paslaugą yra išdirbę HP, IBM, Acer.  Matrix UAB klientams labai rekomenduojame HP garantijos išplėtimą (HP care pack), ypač nešiojamųjų kompiuterių srityje, nes jis nebrangus, tačiau paskui sutaupo labai daug laiko, nervų ir pinigų. O vidutinė kaina tik apie 200lt.  Taip pat HP aptarnavimo paketas yra labai naudingas printeriams, serveriams ir tt. Geriausia jį pirkti labiausiai jums kritiškai technikai, kuri turi pastoviai veikti. 

Mes savo klientams siūlome tokius garantijos išplėtimo variantus:

1. Nešiojamojo kompiuterio garantinio laiko sutrumpinimas:
1.1 Toshiba nešiojamieji kompiuteriai: Informuojame, kad pirkdami Toshiba Satellite kompiuterius su 1 metų garantija galite iš karto nemokamai gauti garantijos išplėtimą iki 2 metų, tereikia išsirinkti atitinkamą komplektą. Jei tokio komplekto nerandate, kreipkitės į pardavimų vadybininką. Primename kad dauguma Toshiba modelių su dviejų metų garantija.
1.2. Barebone (rinkti) nešiojami kompiuteriai - jei pirkimo metu arba ne vėliau kaip po mėn. po pirkimo primokate 20% nešiojamojo kompiuterio vertės, garantuojame sugędusių dalių keitimą ne vėliau kaip per 24val. po gedimo užregistravimo arba paskolinam darbui analogišką nešiojamąjį kompiuterį, kol taisomas jūsų įsigytas. Šiuo atveju nemokamai perkeliame jūsų duomenis pirmyn ir atgal kai grįžta sutaisytas originalus nešiojamas kompiuteris (laptopas).

2. Asmeninio-darbinio kompiuterio garantinio laiko sutrumpinimas: jei pirkimo metu arba ne vėliau kaip po mėn. po pirkimo primokate 15% kompiuterio vertės (kainos), garantuojame sugędusių dalių keitimą ne vėliau kaip per 24val. po gedimo užregistravimo. Tai manome aktualu žmonėms kurie dirba su kompiuteriu visą laiką.

3. Serverio garantinio serviso praplėtimas, galimi tokie variantai:
1 variantas: 4 val. reakcijos laikas serverio į gedimą „Onsite“, t.y. naudojimo vietoje ne darbo dienomis, 24 val., mokestis 10% nuo serverio vertės.
2 variantas: 4 val. serverio gedimo remonto/taisymo laikas po reakcijos laiko „Onsite“, t.y. naudojimo vietoje ne darbo dienomis, 24 val., mokestis 20% nuo serverio vertės.
Jei derinti abu šiuos variantus, tai gaunasi 4 val. reakcija į praneštą gedimą, dar per 4 val. sugedęs ar kitas serveris turi vėl veikti - tam bus laikomos reikalingos kritinės dalys, iš viso ne daugiau kaip per 8 valandas kritinis serveris vėl veiks.

4. Spausdintuvo , kopijuoklio garantinio laiko sutrumpinimas: jei pirkimo metu arba ne vėliau kaip po mėnesio po pirkimo primokate 15% spausdintuvo vertės, garantuojame sugędusių dalių keitimą ne vėliau kaip per 24val. po gedimo užregistravimo arba pakeitimą į naują analogišką spausdintuvą ar daugiafunkcinį įrenginį, kopijavimo aparatą. Tai manome aktualu žmonėms kurie spausdina, kopijuoja nepertraukimu režimu visą laiką. 

Garantinio aptarnavimo trukmės prailginimas

Pratęstas garantinis aptarnavimas turi tokias kainas:

7 procentai nuo gaminio, įrenginio pardavimo kainos - papildomai 1 metai garantijos.
10 procentų nuo gaminio, įrenginio pardavimo kainos - papildomai 2 metai garantijos.
15 procentų nuo gaminio, įrenginio pardavimo kainos - papildomai 3 metai garantijos.

DUK'ai apie produktus dažniausiai būna sudėti prie konkrečių produktų aprašymo (produktų skiltyje).

Detalių kainos yra http://www.deze.lt  arba http://www.mazakaina.lt svetainėse. 

Dėl pirkimo rašykite sales@matrix.lt

Jei turite klausimų dėl palaikymo, domina konsultacijos, rašykite mailu: support@matrix.lt
Jei norite sužinoti serviso darbų kainas, domina servisinė aptarnavimo sutartis, rašykite service@matrix.lt , arba
skambinkite nurodytais kontaktais

Copyright MATRIX, UAB 2007-2015