KLIENTO LAIKMENOS TECHNINĖ ANKETA PRIDUODANT APŽIŪRAI UAB MATRIX įgaliotiems atstovams

- Informacijos atkūrimo kainos ;

Priėmimo remontui Akto Nr.
____________ (šios anketos *.doc LTU variantas yra čia ...>>> ) (english version of the form)

Eil. Nr. Klausimas Atsakymas
1 Laikmenos savininko - kliento pavadinimas:  
  Kliento telefonas, e-paštas, skype:  
  Kliento atstovas (vardas, pavardė, pareigos):  
  Priėmimo iš kliento data, laikas:  
  Kokiu būdu siunčiama iki Matrix UAB laboratorijos siuntų skyrius, kurjeriai, patys atveža, kita (teisinga pabraukti)
  Kada numatoma gauti į mūsų laboratoriją ar reikia pasiimti iš siuntų skyriaus (data, laikas):  
2 Laikmenos gamintojas (manufacturer): SAMSUNG, SEAGATE, HITACHI, IBM, ExcelStor, WD (Western Digital), MAXTOR, FUJITSU, HP, TOSHIBA, DELL, kitas:______________ (teisinga pabraukti)
  Laikmenos modelis (model):  
  Laikmenos part/no (P/N):  
  Laikmenos tipas: hdd kietas diskas, usb raktas, kortelė, magneto optinis diskas, fdd diskelis, cdr/dvdr, juostelė, sim kortelė, kita (teisinga pabraukti)
  Laikmenos DCM kodas (jei WD)  
  Laikmenos MLC kodas (jei IBM/Hitachi)  
  Laikmenos firmware (Seagate, Toshiba, etc.):  
  Laikmenos elektronikos plokštės (PCB, PCBA) modelis:  
  Laikmenos pagrindinių elektronikos lustų kodai:  
  Laikmenos hermobloko (HDA) modelis:  
  Laikmenos varikliuko modelis:  
  Bar kodai MAXTOR diskuose ( būna du bar kodai, vienas su modeliu, kitas raidinis, pvz. N,M,D,B)  
  MAXTOR hdd diskuose - Unique kodas:  
  MAXTOR hdd diskuose - code:  
  Konfigūracijos kodas (Config) (Seagate)  
  Laikmenos Talpa, GB (capacity):  
  Skirsniai, jų kiekis, kiekvieno skirsnio naudojama bylų sistema, skirsnių dydis apytiksliai

skirsnio dydis _____, failų sistema (FAT/FAT32/NTFS/Ext2/Ext3/RiserFS/______ )
skirsnio dydis _____, failų sistema (FAT/FAT32/NTFS/Ext2/Ext3/RiserFS/______ )
skirsnio dydis _____, failų sistema (FAT/FAT32/NTFS/Ext2/Ext3/RiserFS/______ )


3 Laikmenos serijinis nr. (S/N)  
  Laikmenos elektronikos (PCB) serijinis nr.  
  Laikmenos hermobloko serijinis nr.  
4 Laikmenos vizualus vaizdas, ar yra fizinių, mechaninių pažeidimų, įlenkimų, įlaužimų, ar yra apdegusių lustų?  
  Ar laikmena buvo patyrusi poveikį:

smūgis/vanduo/ugnis/žaibas/elektros išlydis (teisinga pabraukti), kiek laiko?

5 Ar sutinku kad laikmena būtų atidaryta ir taps negarantine? taip/ne (teisinga pabraukti)
  Ar pridedat papildomą laikmenos donorą, jei taip koks modelis: taip/ne (teisinga pabraukti)
  Ar jūsų organizacijoje buvo pirkta panašiu metu tokio pat modelio hdd ar dar kompiuterių, iš kurio yra laikmena? taip/ne (teisinga pabraukti) (jei taip ir laikmena tinka kaip donoras, nupirktume ją)
  Laikmena garantinė, ar nepažeisti garantiniai lipdukai? taip/ne (teisinga pabraukti)
6 Ar šis duomenų atkūrimas daromas siekiant išaiškinti nusikaltimą ar pagal teismo nutartį, arba pagal operatyvines priemones? taip/ne (teisinga pabraukti)
7

Gedimas pagal klientą (aprašymas savais žodžiais):

 

 
  Laikmenos skleidžiami garsai, ir maždaug kokie:  
  Ar sukasi laikmenos varikliukas?  
  Ar mato laikmeną, kietąjį diską BIOS? Jei mato ar korektiškai rodo modelį, ar rodo bet neteisingai?  
  Ar laikmeną mato OS (operacinė sistema, windows/linux/unix/MacOS/kita): taip/ne (teisinga pabraukti)
  Laikmenos elgesys prieš gedimą:  
  Spėjamas gedimas priėmusio atstovo:  
  Kritiniai failai, kurie reikalingi, jų išplėtimai (su kokiom programom jie atidaromi, naudojami), apytikslis jų dydis:  
  Ar yra slaptažodžiai ant laikmenos, OS arba kitų svarbių kritinių failų, jei taip tai nurodyti vartorojus/slaptažodžius  
  Iki kada reikalingi duomenys, ar skubu, ar duomenys nėra pastoviai naudojami (pvz. buhalterijai)?  
  Ar sutinkate primokėti už skubumą? taip/ne (teisinga pabraukti)
  Duomenų tipas: asmeniniai, firmos-komerciniai, buhalteriniai, serverio, rezerv. kopijos (teisinga pabraukti)
  Ką klientas bandė pats daryti, kaip bandė atstatinėti duomenis, kokius atliko veiskmus, jei kas nors bandė tai įrašyti to žmogaus koordinates pasiteiravimui  
  Ar bandė klientas ar kita firma atidaryti laikmeną? taip/ne (teisinga pabraukti)
 

Ar bandė duomenis atkurti kita firma? jei taip įrašyti kuri ir kokią diagnozę nustatė, atsiėmimo priežastis:

 
  Jei diskas buvo kitoje firmoje, kokias dalis jie keitė ar bandė keisti?  
8 Kur perrašyti atkurtus duomenis? ftp/hdd/cdr/dvdr/usb flash/kortele (teisinga pabraukti). Pastaba: jei perrašoma į hdd papildomas mokestis neimamas, jei į dvdr, tai po 20lt už kiekvieną dvd-r'ą
  Ar duoda klientas savo nešėją ir kokį, kokios talpos? Jei duoda dydis turi būti ne mažesnis už priduotos laikmenos dydį.

hdd/cdr/dvdr/usb flash/kortele (teisinga pabraukti),
nešėjo modelis, serijis nr, talpa:

 

  Kaip pasiima klientas atkurtus duomenis: pats iš mūsų/iš mūsų atstovo/ftp (teisinga pabraukti)
  Ar sutinka palikti laikmeną dalims jei diagnostika atliekama bus nemokamai, arba bus taikoma nuolaida? taip/ne (teisinga pabraukti)
9 Reikalingos paslaugos tipas: a) duomenų atkūrimas, slaptažodžio nuėmimas, loginis atkūrimas,
b) laikmenos taisymas be duomenų išsaugojimo,
c) duomenų sunaikinimas, fizinis laikmenos ir duomenų sunaikinimas
(teisinga pabraukti)
10 Priėmusios laikmeną iš kliento firmos pavadinimas:  
  Asmens priėmusio vardas, pavardė, pareigos:  
  Asmens priėmusio tel., e-paštas, skype:  
11 Sutinku kad visą ši infomacija yra teisinga, ir su šiomis sąlygomis sutinku, kliento atstovo parašas:  
  Priėmiau pagal kliento pateiktus duomenis, priėmusio asmens vardas, pavardė, parašas:  

Jei sugedo jūsų kietas diskas, dingo duomenys, reikalingas duomenų atkūrimas rašykite service@matrix.lt arba skambinkite +370-698-39001, +370-674-88995.

Copyright 2006-2015  MATRIX UAB

http://www.duomenys.lt