Nešiojamųjų kompiuterių taisymas, remontas, naujinimas, supirkimas
Kuo skiriasi HP Compaq biznio klasės notebookai nuo HP Pavilion namų klasės modelių?
2008-07-29
Gavome naują įrangą, notebookų pagrindinių plokščių
pašildymui, lustų (chipsetų) perlitavimui ir rutuliukų
pakeitimui, su tam reikalingais trafaretais, nes tai labai dažnai
pasitaikantys gedimai, ir klientai dažnai atneša tokius
nešiojamus kompiuterius. Ši įranga leidžia pusiau
automatizuotai, mažiau gaištant rankų darbo, atlikti remontui
reikalingas operacijas. Notebookų taisymas nuo dabar bus
atliekamas žymiai greičiau, ir kokybiškiau, nes anksčiau
pasitaikydavo, kad perdėjus pagrindinius lustus, jie
nekokybiškai prisilituodavo. Dabar naudojant kokybiškesnę
įrangą chipsetų atšokimų beveik nepasitaikys. Iš
esmės, dabar UAB Matrix taiso ir visus kitus elektronikos gedimus:
vaizdo plokštes, stalinių kompiuterių pagrindines
plokštes, garso plokštes, bevielių tinklų įrenginius, ir
visą kitą elektroninę įrangą.
Kompiuterio taisymo priėmimo anketa
Nešiojamųjų kompiuterių baterijų kainos (neoriginalių baterijų laptopams) (xls formate)
Laptopų elektros maitinimo adapterių kainos (neoriginalai) (xls formate)
Laptopų lcd ekranų kainos (be keitimo kainos ir gedimo nustatymo)
Kompiuterio taisymo registravimas prieš atnešant
Pas save vietoje, savo remonto dirbtuvėse
taisome visų modelių ir tipų nešiojamuosius kompiuterius. Turime
didelę bazę atsarginių dalių, todėl daugelio gedimų šalinimas
atliekamas per 1-2 dienas po pridavimo.
Klientams atliekame tokias paslaugas tiesiai savo remonto dirbtuvėse, notebookų serviso centre:
- operatyvus, greitas jūsų notebooko gedimo nustatymas (diagnostika);
- profilaktikos paslauga - 1-2 metų naudoto notebooko aušinimo
sistemos, ventiliatorių pravalymas nuo dulkių, plaukų ir pan. kaina
100lt+pvm;
- gedimų šalinimas nešiojamų kompiuterių pagrindinėse
plokštėse, pagrindinių lustų (chipsetų) perlitavimas, keitimas;
- nešiojamų kompiuterių gedimų taisymas elementų lygyje;
- notbukų elektrinės dalies taisymas (elektros maitinimo adapterių, elektrinės dalies motininėje plokštėje);
- sulūžusių, suskaldytų matricų, ekranų
notebukams keitimas (reikia žinoti ekrano dydį coliais ir skiriamąją gebą, skyrą, pvz. 15.4" ir 1280x800);
- inverterių, pašvietimo lempų keitimas;
- neoriginalių ir originalių baterijų parinkimas ir tiekimas visų
modelių laptopams (kaip taisyklė pačių celių-elementų keisti
neapsimoka, pigiau pirkti visą neoriginalią bateriją, nes be elementų
labai dažnai būna elektronikos valdymo gedimų pačiose baterijose);
vidutinė neoriginalios baterijos kaina 250-350lt bet kokio modelio
laptopui; tikslių kainų klausti pas vadybininkus sales@matrix.lt;
- dalių parinkimas;
- dalių keitimas;
- laptopų, nešiojamųjų kompiuterių supirkimas ant dalių, kurių
netikslinga remontuoti, su sulaužytomos matricomis, ekranais,
nestartuojančių, arba jei taisymas per brangus lyginant su
analogiško notebooko įsigijimo kaina;
- surandame draiverius/tvarkykles pagal notebooko modelį - ir surašome klientui įi cd-r ar dvd-r diskelį;
- atnaujiname laptopų BIOS'us į naujesnius (jei yra tam modeliui išleista);
- instaliuojame legalius kliento Windows XP/Vista ir kitas OS, Linux
Ubuntu į laptopus - patys parenkame ir įdiegiame reikalingus
draiverius-tvarkykles;
- patariame savo klientui kaip pigiau atsinaujinti laptopą, jei jis
sugedęs ar sugedusi notebooko pagrindinė plokštė - mūsų nuomone
geriausia pirkti barebone platformą, o sugedusio laptopo griaučius
palikti Uab Matrix dalims; tada klientui nereikia pirkti procesoriaus,
atminties, kietojo disko ir dar kai kurių dalių (aišku viskas
priklauso nuo laptopo senumo, kartais cpu netinka, nes dažnai keičiasi
laptopų cpu lizdai). Klientui rekomenduojame ir parenkame ar tinka cpu
iš jo seno laptopo, ar tinka ramai ir pan. Dažnai taip
sukomplektavus pirkimą išeina tik pusė naujo laptopo sumos.
- notebooku taisymas klientų patogumui atliekamas išsimokėtinai,
viską forminame vietoje, nes pvz. nauja mb (pagrindinė plokštė)
kainuoja nuo 800-iki-1500lt + pvm (vidutiniskai);
- mes atliekame pagrindinės plokštės tvarkymo darbus už pusę
naujos plokštės kainos (vidurkis motinines plokštės
taisymo yra apie 500-800lt + pvm, pvz. chipseto lusto perlitavimas ir
pan.)
NAUJIENA! jei
eina brangesni nešiojamų kompiuterių remontai virš 500lt
mes teikiame klientams šitas paslaugas išsimokėtinai.
Lizingą forminame pas save vietoje, per 10-15 min. Taupykite laiką ir
savo nuosavas lėšas.
Patarimai kaip naudoti nešiojamus kompiuterius, gedimai:
Negalima dėti ant minkštų paviršių, pagalvių, čiužinių ir
pan., pvz. lovoj notebook'ui ne vieta, net ant knygos -
ventiliatorius tarsi dulkių siurblys sugeria dulkes, kurios nusėda ant
paties ventiliatoriaus bloko menčių, taip sumažindamos oro
srautą, o dar blogiau - dulkės užkemša radiatoriaus angas, o
tada jau loptopui kapai. Dauguma laptopų turi išsijungimo
funkciją jei gresia perkaitimas. Niekada negalima dėti loptopų
ant minkštų vietų, kad neuždengtų ventiliacijos angų, kitaip
sudeginsit cpu (procesorių) arba motininę plokštę. Padėkit
geriau ant knygos ar kažko kieto, kad būtų atvira
ventiliacijos anga, kad galėtu laptopas išpūsti karštą
orą. Kai kurie modeliai šitas angas turi šone, tada
geriau, o kai kurie modeliai jas turi apačioje, tada labai reikia
stebėti kad karštas oras galėtų visą darbo laiką laisvai
išeiti. Kad jūsų laptopas veiktų kokybiškai, galima jį
pakelti ant papildomų kojų, arba dėti po apačia taip vadinamus notebook
coolerius. Perkaitimas yra pagrindinė gedimų priežastis, nes lydosi ir
atšoka lustai nuo pagrindinės plokštės. Kartais ir stalo
ventiliatorius neblogai padeda atvėsinti notebooką.
Buvo pasitaikę atvejų, kai galingas video lustas arba pagrindinis
lustas (main chipset) kaista, pvz su nVidia. Kad apsidraust
nuo šito, didieji gamintojai leidžia BIOS atnaujinimus,
kurie tylius loptopus paverčia garsiai ūžiančiomis raketomis -
ventiliatorius, saugodamas čipą nuo perkaitimo, sukasi
nesustodamas. Tokius atnaujinimus jau išleido DELL ir HP, manau
netrukus prie jų prisijungs ir kiti gamintojai. Logiškai
galvojant, jeigu su kokios nors serijos kompiuteriais buvo garsios
problemos, tai po jų ištaisymo tą seriją ypač verta pirkti, nes
jos kokybės kontrolė gamyboje būna sustiprinama.
Maitinimo problemos. Pas vieną klientą buvo toks atvejis, sugedo
maitinimas: pradejo veikt tik ant laido, nešiojo jis po
pogarantinį servisą - sako baterija sprogo, reikia užsakyti. Gavo
jis naują bateriją, kuri veike lygiai viena
įkrovimą, tada meistrai nusprendė, kad čia įkrovimo bėda ir
bandė keist viską, kas susiję su įkrovimu (pradedant
motinine, baigiant laidais ir tt). Tai pakišo mintį
- nuėjo jis pas paprastą firmą, ne į pogarantinį, kad
įkrovimo laidą pažiūrėtų ir iš tikrųjų, buvo trūkę tik
laidai, galėjo trumpinti, galėjo srovę netokia paduoti ir pan.
Pakeitė laidą blokelis-laptopas ir problemos kaip nebūta.
Kurio gamintojo laptopas patikimesnis, mažiau genda, pigesnės dalys po garantijos?
HP Pavilion serija , skirta namų vartotojams - labiausiai gendantis daiktas. HP biznio klasės (su s, b, p, w) raide
modelyje, žymiai patikimesni, juos galima rekomenduoti pirkti.
Siekdama atkurti savo vardą, HP vėl pradėjo leisti laptopus su COMPAQ
marke, kuri buvo legendinė. Deja Pavilion serija yra tiesiog
tragiški kompiuteriai. Pastebėta, kad blogiau už Pavilion
yra tik rinkti Lietuvoje (barebonai), pagrindinės bėdos, tai
sutrūkinėjusi plastmasė, neatlaiko temperatūrų skirtumų, išlūžę
lizdai, išsiklibina ir nekontaktuoja, tam kad
pašalinti šį defektą, reikia arba keisti (perlituoti)
lizdą, arba keisti motininę plokštę, byranti
klaviatūra. HP Pavilion kompiuteriuose dažniausiai byra motininės
plokštės ir LCD inverteriai, dar maitinimo adapteriai irgi
dažnai dega, tad juos niekuomet neuždenkite. Compaq savo
ekranus parduoda kaip vieną vientisą daiktą, jo neskaidydama.
Daug bėdų HP turėjo, su Pavilion serija būtent su nVidia chipsetais,
nes nVidia padarė šiek tiek galingesnį lustą, negu deklaravo, ir
HP inžinieriai neapskaičiavo temperatūrinių duomenų teisingai, ko
pasėkoje būtent video, ir pagrindiniai chipsetai (lustai) perkaisdavo.
Su intel chipsetais mažiau problemų, tačiau HP pavilion trūkumas
yra tas, kad aušinimo angos yra dugne, o ne šonuose,
todėl netyčia uždengus dungą, jis pradeda kaisti. Kodėl HP padarė
šonuose vga /usb ir pan. jungtis, o aušinimo angas tik
dugne, galima tik spėlioti. Kiti gamintojai (pvz. Lenovo, IBM)
stengiasi orą išpūsti pro šonus. HP šią
klaidą ištaisė išleidę naują BIOS'ą, kuris kskyrėsi nuo
seno tik tuo, kad pastoviai suko vga ventiliatorių, ir taip užtikrino
geresnį aušinimą. Beje su panašiom bėdom susiduria
beveik visi gamintojai, netgi iš kitų sričių, ne laptopų.
Pvz. TVIX Dvico įrenginys M6500A, kai groji mkv failus, pradeda
labai kaisti, nes šis formatas stipriai apkrauna cpu, ir
gamintojas to nenumatė. Galima įjungti trečią ventiliatoriaus lygį
rankiniu būdu, o turėtų tas vykti automatiškai. Vėliau
TVIX išleido naują pataisymą firmware, tačiau yra ir
konstrukcinis brokas, nes vis tiek reikia pačiam įsidėti didesnį
ventiliatorių, nes žiūrint filmus MKV formate kaista. Taigi
dauguma gamintojų susiduria su perkaitimo ir panašiomis bėdomis,
ypač kai stengiasi savo gaminį padaryti kuo mažesnį.
BAREBONE- notebookai - vyriai išlūžta, skilinėja korpusų
plastmasė, nes dažniausiai būna ne tokia kokybiška kaip brand
name laptopų; sunkiau gauti atsargines dalis.
Tačiau dažnai jas galima parinkti, todėl jų naudojimas nėra brangus.
ASUS - dažniausiai genda hdd kieti diskai (būna badų) , optiniai
įrenginiai, lcd inverteriai. Nelabai patogu, kad Asus visada
reikalauja pačio laptopo serijinio nr, jei reikia kokios nors dalies,
ir ją keičia tik firminiame servise, už keitimą ima pinigus, o
patiem ndeuoda pasikeist.
ACER - kaip bebūtų keista, genda gan mažai, nors pigūs. Jų
gedimai daug mažiau kainuoja negu HP Pavilion, nes išlekia
klaviatūros ir LCD inverteriai HDD, optiniai įrenginiai. Acer savo lcd
ekranus parduoda kaip atskirai ekraną, plastmasinius apvadus ir t.t.,
t.y. dalimis (pigiau gaunasi).
DELL - garantija 3metai, gan patikimi, dalių tiekima stabilus, tačiau
kartą pagrindinės plokštės teko laukti apie mėnesį. Matyt
nespėja aptarnauti padidėjus prekybai. Dažniau genda pigūs
modeliai, brangesni beveik negenda. Dell notebukai gan gerai
inžineriškai sunkonstruoti, pragalvotas aušinimas,
patvarūs mechaniškai ir tt.
Ne veltui DELLas turi gerą vardą. Paskutiniu metu tik
šlubavo DELL logistika, ne visus
modelius buvo įmanoma gauti. DELL yra gan sudėtingi
nešiojami kompiuteriai, jie vieninteliai turi pvz. ekrano BIOSą,
kuris atskirai programuojamas, taip pat jų elektros maitinimo
adapteriai irgi programiškai bendrauja su DELL baterijomis ir
pačiu notebooku, todėl yra sudėtingesni negu kitų gamintjų. Viskas yra
daroma kad DELL veiktų nepriekaištingai ir gerai.
IBM/Lenovo - tikri IBM gan mažai genda, Lenovo šiek tiek
dažniau. Jei reikia atsarginės dalies, IBM/Lenovo servisas prašo
papildomai 170LT + PVM už "pakeitimą", nors tą dalį gali ir pats
pasikeist. O šiaip dalis gan greitai (~ per 3 dienas)
atveža, bet jos kainuoja brangiau negų kitų gamintojų.
SONY - genda gan dažnai, būna pagrindinių plokščių gedimų,
garantinis taisymas trunka apie 3 mėn. Tai labai skaudu, turint galvoje
kad SONY yra prestižinė markė.
TOSHIBA - genda retai, servisas neblogas, pasitaiko kietų diskų gedimų,
kartais genda vaizdo plokštės. Tačiau dalių tiekimas
tikrai geras.
FSC (Fujitsu Siemens Computers) - pasitaiko gedimų, bet ne dažnai, garantinis servisas pusė bėdos.
BENQ - kiek esam pardavę, ateina iškart sugedęs, o keičia dalis per kokį mėn. Geriau nepirkti jų.
GIGABYTE - neteko bandyti.
MSI - neseniai atsiradę, reiks žiūrėti, turėtų būti kokybiški.
LG - nėra duomenų.
SAMSUNG - nėra tikslių duomenų apie gedimus.
Ar galioja garantija perkant notebooką (nešiojamąjį kompiuterį) užsienyje?
DELL nešiojami kompiuteriai (notebookai), DELL garantija Lietuvoje, DELL prekyba ir tiekimas
Klausimas: Ar Vokietijoje nusipirkus DELL kompiuterį (pvz. http://www.dell.de svetainėje) gausiu garantinį aptarnavimą Lietuvoje?
Atsakymas: Lietuvoje galios dalių garantija – mokami
pakeitimo darbai ir logistika. Perkant užsienyje, garantija
galioja tik detalems. Už servisą reikės mokėti papildomai. Ar jūsų
DELL notebookas ar kita IT įranga garantinė, galima patikrinti čia: http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/product_support/en/product_support_central?c=us&l=en&s=gen .
Tam reikia įvesti arba Service Tad (serijinį nr. arba kitaip
Aptarnavimo Nr.) arba eiti pagal savo modelį. Primename, kad UAB Matrix
pristato bet kurį gaminamą DELL modelį, nešiojamą kompiuterį per
4 savaites po užsakymo datos, susikomplektuoti galima DELL svetainėse,
rekomenduojama Airijos arba Lenkijos, galima ir Vokietijos, UK.
Tada atsiuskite komplektaciją mailu sales@matrix.lt, mes ją patikrinsime, ir jei viskas ok, užsakome. Prekės iš SANDĖLIO (žiūrėti http://www.deze.lt
sandėlio kiekius) pristatomos nemokamai per 1-2 darbo dienas (siuntimas
per DPD). Prekės iš artimiausios DELL GAMYKLOS pristatomos
nemokamai per ~4 savaites po užsakymo gavimo.
Klausimas: Įsigijus DELL kompiuterį ne Lietuvoje, kiek tokie atvejai
man kainuotų? O kokią dalį tai sudaro pakeitimo darbai ir logistika?,
Pavyzdžiui, mano turimas Lenovo nešiojamas kompiuteris
garantiniame laikotarpyje gedo šitaip:
- DVD nustojo įrašinėt -- pakeitė;
- Ekranas nustojo šviest -- pakeitė;
- Du kartus nustojo veik akumuliatorius - abu kartus pakeitė.
Atsakymas: DVD keitimo kaina – priklausomai nuo kompiuterio
modelio (kai kuriuose labai lengvas pakeitimas, kai kuriuose reikia
visa isardyt) – 50 – 150 lt.
Ekrano pakeitimas – kaina 200 lt;
Akumuliatoriaus garantinis laikotarpis – 1m. Pakeitimas kaina – 50 lt.
DELL kompiuterių Aptarnavimas
* Garantija ir aptarnavimas kliento darbo vietoje yra apmokestinami papildomai (pagal servisinę sutartį).
* Klientui galime pasiūlyti įvairius reakcijos ir
gedimo šalinimo laikus (Standart On-site, NBD, SBD, 24x7 ir
kitus). Jūsų įrangą aptarnaus sertifikuoti „Dell“
techniniai inžinieriai.
* yra lokalus Dell atsarginių dalių sandėlis, kad išpildytume pageidaujamus reakcijos laikus.
Dalių tiekimas laptopams - ką reikia žinoti pagal gamintojus
Siekiant išvengti klaidų, reikia stengtis identifikuoti
kompiuterį/notebooka/laptopą kuo tiksliau, kuriam ir bus taikoma
atsarginė dalis, neretai ji jau gali skirtis nuo pirminės, nes buvo
modifikuota gamintojo. Ieškant dalių reikia orientuotis
pagal gamintiojus:
HP, Compaq kompiuteriams, reikalingas kompiuterio produkto
numeris [P/N: xxxxxxx], jei keičiate atsarginę dalį (pagal garantiją
arba ne), reikia žinoti SPS numerį (arba spare part no), dažniausiai HP
jį žymi kaip replace HP SPS.
Acer, užtenka pilno modelio pavadinimo.
IBM, reikalingas Type ir
serijinis numeris (žr. žemiau, labai panaši tvarka taikoma
Lenovo, kurie perėmė IBM pc ir nb verslą).
DELL notebookams - reikia žinoti Service Tag (Serviso Nr.).
LENOVO - fizinių asmenų įsigytiems Lenovo staliniams bei
nešiojamiems kompiuteriams, turintiems standartinę vienerių metų
garantiją, pagal Europos Sąjungos teisės aktus, taikoma dvejų metų
garantija, suteikiama UAB Matrix arba kituose autorizuotuose Lenovo
gamintojo serviso centruose. Kad išvengti nesusipratimų
ir nepatogumų ir serviso centras galėtų greitai bei
kokybiškai vykdyti gamintojo garantinius įsipareigojimus,
reikia kad klientas kartu su kompiuteriu iš salono
išsineštų fizinio asmens vardu išrašytą PVM
sąskaitą faktūrą su šiais būtinais duomenimis:
* kasos aparato kvitu, patvirtinančiu įsigijimo datą;
* įsigyto kompiuterio MTM (Machine Type and Model - XXXX-XXX) - šį kodą rasite prie produkto aprašymo http://www.deze.lt (paspaugus ant produkto pavadinimo), arba ant paties produkto (tai - ne produkto kodas!);
* įsigyto kompiuterio serijiniu numeriu. Turint visus
šiuos dokumentus, Lenovo garantija atliekama sklandžiai.
FUJITSU Siemens (FSC), užtenka serijinio numerio, tačiau reiktų žinoti, jog gamintojo serijinis numeris prasideda arba "Y", arba "3".
Toshiba dažnai markiruojama keli serijiniai ir keli produkto numeriai,
tad reikalinga pilna informacija nuo laptopo. Bet kartais užtenka
tiesiog tikslaus modelio.
SONY reikia žinoti iš dviejų dalių susidedantį kodą, jis atrodo
maždaug xxxxxxxx-xxxxxxx., aišku ir service tag'ą,
modelį.
ASUS reikia žinoti serijinį nr., Asus baterijos parduodamos
atskirai, visos likusios dalys tik keičiamos žinant s/n, t.y. atskirai
neparduodamos.
APPLE nešiojami kompiuteriai
- stilingas dizainas ir tt, tačiau po juo slepiasi Apple noras
pririšti savo ištikimus vartotojus dar labiau - pvz. pats
Apple notebooke nepasikeisi baterijos - tą gali atlikti tik servisas,
ir už tai imami pinigai. Jei turi Apple techniką, pasiruoškit už
priedus ir jų keitimą mokėti brangiau. Beje kiekvienas gamintojas
stengiasi pigiau parduoti pagrindinius produktus, ir paskui gyventi
iš aksesuarų (priedų) jiems, kurie dažniausiai tinka tik to
gamintojo.
2008-10-10 Žurnalas "Veidas" apklausa apie notebookus, į kurią atsake Matrix darbuotojai:
Savaitrastis "Veidas" noretu parengti trumpa zinute apie
nesiojamujukompiuteriu gedimus. Butume labai dekingi, jei atsakytumete
i siuos klausimus.Jums pageidaujant, Jūsų pavardė ar įmonė nebus
nurodoma prie duomenų, kadangiketiname pateikti tik apibendrintą
informaciją.
1. Kokie nešiojamieji kompiuteriai (gamintojas, modelis) dažniausiai genda(reikėtų paminėti keletą vardų)?
2. Kokie yra 5 dažniausi nešiojamųjų kompiuterių gedimai?
3. Po kelių metų vidutiniškai kompiuteriui prireikia remonto?
4. Ar tiesa, kad pigieji kompiuteriai be gedimų išbūna trumpiau, nei brangesni,jei taip - koks tarnavimo laiko skirtumas?
Matrix UAB atsakymas:
1. Labiausiai genda HP Pavilion dv2000, dv6000, dv9000 serijos modeliai.
2. Dažniausiai genda pagrindinės plokštės, pvz. pagrindinis lustų rinkinys (chipset) atšoka arba perkaista;
antras pagal dažnį gedimas tai kietųjų diskų gedimai;
matricos gan retai genda;
lizdai išlaužti būna, tačiau nelabai dažnai, nes čia fizinis gedimas.
3. po 2 metų vidutiniškai.
4. iš esmės tiesa, nes brangius modelius visi gamintojai žymiai ilgiau testuoja.
Klientų atsiliepimai apie notebookų remontą ir mūsų darbą
2008.07.11, Mantas V., privatus klientas, Vilnius
Užsakymas Nr. 6834, Nešiojamojo kompiuterio IBM pakrovėjas 11S92P1042Z1Z9S861T7A9.
Gedimas pagal klientą: Nulūžes viduje laidukas.
Atlikti darbai : Nešiojamojo kompiuterio kroviklis sėkmingai sutaisytas.
Atsiliepimas: Labai geras servisas. Naudojuosi jau ne
pirmą kartą. Esu atnešęs loptopą, pakrovėją ir stacionarų
kompiuterį. Visus darbus Matrix atlieka sklandžiai ir laiku. Visada
suteikia gerą patarimą. Pakrovėją sutaisė kai labai skubėjau per
pusvalandį. Dirbo penktadienį po darbo valandų, tačiau vis tiek padarė
kokybiškai. Be to, Matrix suteikia geras nuolaidas –
galbūt tik nuolatiniams klientams, bet tikrai verta čia nešti
savo kompiuterį ir jo įrangą taisymui.
Mantas V.
2007.10.29, Marius Abakonis, privatus klientas, Vilnius
Užsakymas Nr. 5301, Nesiojamas kompiuteris HP DV6000 service tag: dv6018ea.
Gedimas pagal klientą: nėra garso kolonėlėse, ausinės veikia, norėtusi skubiai pataisyti.
Atlikti darbai : Nešiojamasis kompiuteris sėkmingai sutaisytas.
Atsiliepimas: Buvau pridavęs savo kompiuterį hp dv6000
į Matrix taisyti, esu labai patenkintas, nes nebuvo jokios eilės ir
buvo galima derinti kainą.
Marius, Vilnius.
2007.09.20, privatus klientas, Mindaugas, Vilnius
Užsakymas Nr. 5136 , Acer Ferrari 3400 series Z15 su pakrovėju nešiojamas kompiuteris.
Gedimas pagal klientą: baltuoja ekranas.
Atlikti darbai : Nešiojamasis kompiuteris sėkmingai sutaisytas.
Atsiliepimas: "UAB "Matrix" buvau pridavęs taisyti kompiuterį ACE Ferrari 3400.
Buvau nuolat informuojamas apie remonto eigą, kas leido priimti optimalius
sprendimus ir žinoti ko tikėtis iš teikiamo serviso.
Kompiuteris po remonto veikia puikiai
+ gavau dar ir garantiją.
Buvo malonu bendrauti.
Mindaugas,
Vilnius
Jei turi klausimų dėl serviso, aptarnavimo rašykite service@matrix.lt, jei dėl pirkimo, prekybos klauskit sales@matrix.lt.
Copyright MATRIX, UAB 2007 - 2009
Navigacija: | Apie|Naujienos|Produktai|Kainos|Sprendimai|Patarimai|Registracija|Aptarnavimas|Darbas|Kontaktai|Titulinis psl.|