Klausimai į kuriuos reikia atsakyti prieš priduodant kietą diską duomenų atstatymui (atkūrimui)uri
- duomenų informacijos atkūrimo kaina ;
mas
Pastaba dėl kitų miestų klientų: Iš
kitų miestų geriausia kietuosius diskus siųsti per autobusų siuntų
skyrių, nes mažiausiai tada vyksta kratymo ir perkrovimo veiksmų. Ant
dėžutės reikia užklijuoti siuntėjo (jūsų duomenis) ir gavėjo (mūsų)
duomenis. Kai išsiųstite, praneškit, mes patys pasiimsim
jūsų diskinį kaupiklį ar laikmeną iš stoties.
- Anketa, kurią prieš siunčiant ar priimant kietąjį diską, laikmeną reiktų užpildyti, šios anketos DOC variantas ...>>>> . Šią anketą reiktų mums atsiusti el. paštu, taip pat įdėti ją kartu su siunčiama laikmena.
- 1. Laikmenos arba diskinio kaupiklio
gamintojas, modelis, firmware versija, pagaminimo data, serijinis nr.,
DCM numeris (WD diskams) . Kartais bet ne visada (jei būna aparatūrinis
gedimas) gali būti reikalingas diskas "donoras", tokio pat modelio,
firmware (Seagate, Toshiba) versijos, MLC (pas Hitachi) arba DCM (WD)
hdd diskas. Ar tikrai reikia tokio disko "donoro" reiktu klausti
kiekvienu konkrečiu atveju prieš siunčiant jį mums. Jei yra
galimybe, padarykit Jūsų hdd nuotraukas iš viršaus,
apačios ir šonų. Tai mums padės greičiau parinkti donorą (jei
reiks) ir preliminariai parinkti reikiamas priemones. Nutraukose turi
matytis modelis, firmware, ir kiti reikalingi duomenys.
- 2. Laikmenos arba kieto disko talpa, (KB, MB arba GB, TB).
- 3. Laikmenos arba kieto disko operacinė sistema, jos versija, failinė (bylų) sistema.
- 4. Laikmenos arba kieto disko naudjimas RAID masyve, ar tik kaip atskira laikmena.
- 5. Smulkus problemos aprašymas, pvz.
neranda disko Bios'as, girdisi triukšmai, nesimato particijų,
failai apgadinti ar ištrinti virusų, failas netyčia
ištrintas ir pan.
- 6. Tikslūs svarbiausių, reikalingų atkūrimui
failų(bylų) pavadinimai su folderio (katalogo) keliais, šitų
failų dydis (bent apytikslis), kurie failai svarbiausi pagal prioritetą.
- 7. Iki kada (kaip skubiai) kritiškai reikia duomenų?
- 8. Kontrolerių modeliai, pvz. RAID su kuriais
laikmena buvo naudojama. Pagal galimybes, bet nebūtina, jei laikmena
(hdd diskas) buvo naudojamas su spec. adapteriais ar kontroleriais mums
bus reikalingi ir jie. Specialūs draiveriai arba programos su kuriais
buvo naudojamas hdd diskas ar laikmena.
- 9. Kartais, bet irgi nebūtinai mums reikalinga
failų patikrinimui programinė įranga su kuria reikiami failai buvo
naudojami (pvz. Navision duomenų bazė failai ir pan.). PST (Microsoft
Outlook) failų(bylų) patikrinimui ir atkūrimui mes turime savo spec.
programinę įrangą.
- 10. Kokie veiksmai buvo atliekami bandant savarankiškai ar kitose firmose atstatinėjant informaciją ir duomenis.
- 11. Ar buvo skanuojama ir kada laimena buo
"bad'ų" (blogų sektorių), kada buvo daryta hdd disko defragmentacija?
Kiek apytiksliai badų (blogų sektorių) yra hdd diske (matuojant MB)?
- 12. Prieš siunčiant reikia tvarkingai
supakuoti hdd diską, kuo minkščiau, į poroloną , kad vežant jis
kuo mažiau kratytusi, ypač esant fiziniams pažeidimams (galvučių ir
pan.). Įpakavimas turi būti antistatinis, kad nepritraukų elektros
krūvių. Idealiausias variantas tai gamintojo originalus įpakavimas. Jei
jo neturite, dėkite į dėžutę, dvigubai didesnių išmatavimų negu
laikmena ar kietas diskas, viduje apdėkite diską putplasčiu, arba
"burbuliukais", arba kita anti-vibracine medžiaga. Nenaudokite
Styrofoam (Styroputų) nes jis pritraukia statinius krūvius. Kietas
diskas turi būti apsuktas ne mažiau 5cm storio medžiaga.
Jei diskas buvo įkritęs į vandenį, nebandykit džiovinti jo. Šiuo
atveju Įdėkite diską kartu su drėgna kempine, kad jis visiškai
neišdžiūtų. Atstatymo galimybė bus didesnė jei mūsų inžinieriai
gaus hdd diską prieš jam visiškai išdžiūnant.
Gavę ir laiku visą šią informaciją, mes
žymiai grečiau galėsime atstatyti(atkurti) Jums reikalingus duomenis.
Po pirminės diagnostikos mes duodame bylų sąrašą ką galima
atstatyti iš kliento laikmenos, *.fdv formate. Šių bylų
sąrašą galima peržiūti su FDV programa, ji padėta čia ...>>>.
Jei sugedo jūsų kietas diskas, dingo duomenys, reikalingas duomenų atkūrimas rašykite service@matrix.lt arba skambinkite +370-698-39001, +370-674-88995 arba šiais kontaktais .
Copyright MATRIX, UAB 2006-2015
www.duomenys.com
- duomenys, duomenu atstatymas, duomenu
atkurimas, duomenu atstatymo paslaugos, diskiniu kaupikliu remontas,
kietu disku remontas, pst failu atstatymas atkurimas -